Welkom, Gasten

Onderwerp: Slowchat

Slowchat 20 aug 2013 17:24 #906

• Danielle
  • Danielle's Profielfoto
Chatten is leuk, maar het is vaak jammer dat niet iedereen tegelijk in de chatbox is. Daar is een slowchat op het forum ideaal voor. Je mag hier schrijven over alles wat je wil, wat je hebt meegemaakt, hersenspinsels, irritaties enz. En natuurlijk op elkaar reageren, dat maakt het een echte slow chat :woohoo:

Dusseh, hoi iedereen! :D Alles goed?
Alleen ingelogde leden kunnen reageren.

Slowchat 20 aug 2013 18:30 #908

• Secretaris
  • Secretaris's Profielfoto
leuk idee.
heerlijk om mooie momenten te delen of juist de frustraties die je op een dag tegen komt :oops: .

Ik heb vandaag meerdere malen gedacht "wat was het toch fijn dat half nederland op vakantie was". In het centrum gingen alle fietsers weer (gevaarlijk) hun eigen gang, op de snelweg was het vol met auto's dus het woord snel was niet geheel van toepassing en op het werk waren de drukke collega's waar je meer last van hebt dan profijt weer terug van vakantie....

herkenbaar?

Hoe is het met jullie?

Slowchat 20 aug 2013 18:52 #910

• Voorzitter
  • Voorzitter's Profielfoto
Myrna, denk maar zo, het is al weer bijna kerst; dat is ook zo'n heerlijk rustige periode :D

Slowchat 20 aug 2013 18:58 #911

• Danielle
  • Danielle's Profielfoto
Heerlijk optimistisch Carlijn :P

Maar idd, die rustige vakantie periode was echt heerlijk! Bij ons op het werk ook volle bak, introweek voor de studenten, echt mensen, wat een drukte! Eerste ongelukje was ook al weer gebeurd vanmorgen, ieder jaar weer raak. Allemaal studenten die natuurlijk verdwalen in het gebouw en bij mij komen informeren waar ze moeten zijn enz. Maar ook wel weer erg leuk en gezellig hoor, die vrolijke jongens en meisjes, uitgedost in de meest bijzondere creaties haha. Werk ondertussen alweer 3 jaar op deze werkplek en ken ook al veel studenten, je hoort er op een bepaalde manier dan toch ook een beetje bij :)

Slowchat 20 aug 2013 19:17 #914

• sonja1971
  • sonja1971's Profielfoto
Och ja, dat is erg herkenbaar! Plan soms nog maar een week erachter aan, om heel even nog rust te hebben hahaha. Ook weer zeer veel irritante bestuurders op de weg idd. Ik mag tussen half 8 en 9 beginnen, maar half 8 is wel erg vroeg, dus blijft het maar 8 uur ongeveer enne op tijd weer naar huis :)

Slowchat 20 aug 2013 19:25 #916

• Danielle
  • Danielle's Profielfoto
Ik begin om 7 uur 's ochtends, dat heeft absoluut een heel groot nadeel (mén wat is 6 uur opstaan toch veel en veelste vroeg!) maar het heeft ook voordelen, rond die tijd is het nog heeeeeeeerlijk rustig op de weg :D
Moderators: Voorzitter, Danielle, sonja1971
Tijd voor maken pagina: 2.592 seconden